Naiwna, seksowna Polka na kastingu w agencji reklamowej.

Andrzej i Toxic Fucker mieli ochotę zaliczyć jakąś seksowną laseczkę o wielkich cyckach. Postanowili dać ogłoszenie, że szukają lasek do agencji modelem. Zgłoszeń było sporo, wybrali jednak Andreę, bardzo gorącą, ostrą blondynę, która od razu dała im dupy i to w jaki sposób! Sami zobaczcie, jak rżną ją w jedną dziurkę jednocześnie!

Komentarze

erotoman napisał:

łysy posuwa laske bez gumy a nastepny zaraz po nim napierdala minete. Laska widac ze po cesarce. Mam nadzieje ze dziecko jest w innej rodzinie


Qwerty napisał:

Fajna.


Damian Wlodarczyk napisał:

moja aska lepsza chuj z tym ze plaska


Wielbiciel (: napisał:

Ola widzę , że pniesz sie po szczeblach kariery , pierwszy raz Cię zobaczyłem na FB potem na jakimś koncercie w Lublinie bo przecież jesteś rodowitą Lublinianką - pamiuętam miałaś czarną sukiekienkę z guziczkami i stałaś z wózkiem z dzieckiem i non stop na wysokości piersi rozpinał Ci sie guzik, potem widziałem Cie w klubie go go na Krakowskim bodajże hmmm a następnie pojawiłas sie na chwilę na Showup.tv z jakimsiś dwoma kolesiami, jeden to był rzekomo Twój chłopak a drugi patrzył jak ten pierwszy Cię dyma , no a teraz tu . Masakra obserwuje Cię od dawna i nie mogę sie nadziwić jak z takiej młodziutkiej przeslicznej dziewczyny którą podziwiałem ponad wszystko można tak sie stoczyć ehhh ): No ale cóż zawsze można zacząć od nowa jesli sie chce . Pozdrawiam P.S Nazwisko też znam ale z przyczyn oczywistych nie napisze ...


. napisał:

i chuj


ruchacz napisał:

Erotoman ty nie bądz taki higieniczny, bo całe życie będziesz walił konia.


Rrrr napisał:

Super laska , piękna i sexowna .


Polin napisał:

*wielbiciel - piękna aczkolwiek typowa polka! PODOBNO istnieją inne ale z bajek wyrosłem 30lat temu!


Napisz komentarz

Tanie zabawki erotyczne

Podobne filmy / galerie: